بهترین تبلیغ ممکن برای شرکت تویوتا

به نظرم بهترین تبلیغ از جنسی است که در آن اصلاً تبلیغ اتفاق نیافتد.

تعریف و تمجید کلیشه‌ی از محصول نباشد.

نگوییم مردم بیایید از ما خرید کنید، ما خیلی خوب هستیم. ما خیلی ناز هستیم. ما خیلی باهوش هستیم. ما خیلی توپ هستیم.

به جای تعریف از خودمان، کاری کنیم دیگران از ما تعریف کنند.

جو پالیتزی موسس انستیتوی بازاریابی محتوا (CMI) می‌گوید برای تولید محتوا، یا مشتری را سرگرم کنید یا آموزش دهید (educate or entertain)

کلیپ زیر از برنامه Top Gear بی بی سی به نظرم بهترین نوع تبلیغات ممکن برای شرکت خودروسازی تویوتا که می‌توانست باشد. یک محتوای بسیار سرگرم کننده و در عین حال بدون وجود تبلیغ مستقیم.

این قسمت از تاپ گیر، از نظر سایت Digital Trends به عنوان بهترین قسمت Top Gear در طول ۱۵ سال ساخت آن انتخاب شده است.

در این قسمت مجریان برنامه‌ی هر بلایی را که فکر بکنید را سر تویوتا هایلوکس می‌آورند: از کوبیدن به درخت، به دریا انداختن، آتش زدن، پرت کردن از ساختمان بلند ولی نهایتاً باز خودرو با تعمیر اندک روشن می‌شود و حرکت می‌کند.

کلیپ سوم را حتماً ببینید
 

دانلود کلیپ اول ۴۰ مگابایت – زمان ۸ دقیقه
 
 

دانلود کلیپ دوم  ۱۴ مگابایت – زمان ۳ دقیقه
 
 

دانلود کلیپ سوم ۲۲ مگابایت – زمان ۴ دقیقه
 
 

یک نظر در “بهترین تبلیغ ممکن برای شرکت تویوتا

  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۹ در ۳:۲۲ ب٫ظ
    پیوند یکتا

    علی جان دقیقا با شما موافقم متاسفانه امروزه اکثر برندها و صاحبان کسب و کار این ذهنیت رو دارن و فکر می کنند هرچقدر بیشتر از خودشون تعریف کنند مشتری به سمت آنها قدم بر می دارد اما به نظرم یک طرز تفکر اشتباه هستش.زمانی کاربر به سمت محصول ما قدم بر میداره که با اون محصول آشنا شده باشه و درک کرده باشه و بدونه که چه نیازی رو از اون برطرف میکنه و نحوه استفاده از اون رو یاد بگیره. این ویژگی ها باعث میشند که کاربر به سمت ما بیاد و خرید بکنه.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.