نقشه‌ی راه استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا

به توصیه محمدرضا نشستم و فهرست مطالب وبلاگ را آماده کردم.

چند روزی زمان برد و انرژی زیادی گرفت ولی می‌ارزید. چون باعث شد ساختار وبلاگ مشخص شود و ببینم در مورد یک موضوع چقدر نوشتم و به چه چیزهایی کمتر پرداختم.

در زمینه محتوا، مطلب زیاد منتشر کردم به همین خاطر همه‌ی آن‌ها را ذیل عنوان نقشه‌ی راه استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا دسته‌بندی کردم و قصد دارم تا آخر سال عناوین آموزشی را کامل کنم.

همچنین تصمیم گرفتم پست‌های ساده و بدیهی هم منتشر کنم مثل هاست چیست؟ وردپرس چیست؟ و …

امیدوارم نقشه‌ی راه استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا، قدم به قدم و از صفر تا صد راه‌اندازی یک کسب و کار محتوا محور را تشریح کند.

 

 

2 نظر در “نقشه‌ی راه استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا

  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۲ در ۰:۳۶ ق٫ظ
    پیوند یکتا

    بی‌صبرانه منتظرم آن‌چه می‌گویی در Contently، Content marketing Institute و Hubspot به درستی به آن اشاره نشده‌است و مطالبشان به دردبخور نیست را در وبلاگ تو بخوانم و یاد بگیرم.

    با مهر
    یاور

    پاسخ
    • ۱۳۹۷-۰۲-۰۲ در ۱:۱۹ ق٫ظ
      پیوند یکتا

      یاور جان من لغت به درد نخور را برای hubspot‌ استفاده نکردم. به درد نخور هم یعنی به درد “من” نخورده ولی گرنه حرفهای جوپالیتزی تو کتاب بازارایابی محتوا حماسی که بعضاً مطالب وبلاگ CMI است واقعا شاهکاره.
      البته این چیزی که بهت گفتم تجربه شخصی منه و ساعت‌هایی که برای خوندن این دوتا وبلاگ وقت گذاشتم و چیزی گیر نیاوردم. البته مرور کردن این وبلاگا در حد عنوان خوبه.
      ولی واقعیت این شرکت‌های که در حوزه محتوا مطلب فعالیت می‌کنند حجم تولید محتواشون خیلی خیلی زیاده و محتوای خوب هم خود به خود توشون گم میشه.
      کلاً وبلاگ‌های “کف بازاری” تو حوزه محتوا خیلی کمن یکیشو قبلاً معرفی کردم خواستی یک سرم به این وبلاگ بنداز بد نیست
      http://www.blindfiveyearold.com/

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.