۱۲۵ لینک در استراتژی محتوا

به درخواست یونس و نیلوفر کشاورز، تمام لینک‌هایی که در حوزه استراتژی محتوا جمع‌‌آوری و مطالعه کرده‌ام را در اینجا دسته بندی کردم. شاید برای کسانی که قصد راه‌اندازی سایت شخصی یا کاری دارند سودمند باشد. دوستانی که منابع مفید دیگری می‌شناسند خوشحال می‌شم کامنت بگذارد.

 

کار با WordPress

تجربه راه اندازی سایت با ۲۰ هزارتومان – وبلاگم خودم

از کجا شروع کنیم –  وبلاگ حمید طهماسبی

چرا WordPress – وبلاگ حمید طهماسبی

WordPress History: from a personal blog to a blogging platform – سایت webmindset

 

ساختار سایت و Cornerstone

پیج رنک گوگل: هفت راهکار برای حضور در صفحه اول – متمم

cornerstone چیست؟ – وبلاگ حمید طهماسبی

کتاب سئو محتوا بخش ساختار سایت – وبلاگ حمید طهماسبی

 

افزونه Yoast

سئو نوشته از صفر تا صد -سایت  وبسیما

 

Google console و  Google analytics

ساخت اکانت Google Analytics و Search console – وبلاگ حمید طهماسبی

Google Search console چیست؟ اهمیت استفاده از سرچ کنسول – وبلاگ سجاد پورحسین

Session چیست؟ چه مواقعی Session جدید ایجاد می‌شود؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

UTM چیست؟ راهنمای کامل استفاده از UTM – وبلاگ سجاد پورحسین

 

ابزارهای سئو

extension های لازم برای تجارت آنلاین – وبلاگ حمید طهماسبی

الکسا چیست؟ آیا رتبه الکسا همیشه مهم است؟ متمم

کندی از کجاست؟ از سایت من یا اینترنت شما؟ gtmetrix  متمم

ابزاری برای مقایسه عملکرد سایتهای رقیب  simliarweb متمم

آموزش Woorank و Gtmetrix وبلاگ حمید طهماسبی

Open SEO Stats Extension وبلاگ حمید طهماسبی

SEO: A List of best free SEO and web analytics tools – سایت webmindset

بهترین ابزارهای سئو در سال ۲۰۱۶  وبلاگ حمید طهماسبی

DA چیست؟ چگونه DA‌ را اندازه‌گیری کنیم؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

گوگل ترند: ابزاری برای استخراج آمار جستجوی کاربران – متمم

گوگل ترند و نحوه کار با آن – ‌ وبلاگ حمید طهماسبی

Similar Web Extension وبلاگ حمید طهماسبی

alexa و اطلاعات مفید آن – وبلاگ حمید طهماسبی

On-Page SEO وبلاگ حمید طهماسبی

 

تولید محتوا

کتاب آموزش سئو محتوا – سایت وبسیما

سری وبلاگ‌نویسی – وبلاگ شاهین کلانتری

SEO: The Semantic Structure – A new approach for webpage evaluation – سایت webmindset

چرخه عمر محتوا چیست و در استراتژی محتوا چه کاربردی دارد؟ متمم

انواع محتوا چیست؟ مستقل از استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا – متمم

The most common content types in digital content marketing -سایت webmindset

Different types of contents used by content strategists -سایت webmindset

Different types of contents used by content strategists – Part II  -سایت webmindset

Different types of content used by content strategists – Part III  -سایت webmindset

اینفوگرافی و اسلاید (انواع محتوا ) –متمم

بهترین سایتهای اینفوگرافی (انتخاب متممی‌ها) – متمم

در سئو چه تعداد کلمه برای یک مقاله مناسب است؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

کتاب سئو محتوا بخش نوشتن محتوا – وبلاگ حمید طهماسبی

Content Strategy and The Content Life Cycle  -سایت webmindset

Content Optimization -سایت webmindset

Why you should create long form content -سایت webmindset

What is evergreen content -سایت webmindset

Definition of Thin Content vs Lean Content – سایت webmindset

Definition of content farm and panda against the farmers – سایت webmindset

Designing for the better online reading experience – سایت webmindset

Longform Content, Definitions Examples, and Applications – سایت webmindset

Why you should create long form content – سایت webmindset

کتاب  Content Marketing Hacks معرفی شده در متمم

 

بک لینک و linkbuilding

برای بهروز ایمانی مهر: نکاتی درباره سئو متمم و سایر بحث‌های پراکنده دیگر – رونوشته‌ها

لینک، بک لینک و انواع آن– وبلاگ حمید طهماسبی

Inbound link چیست؟ inbound link چه فرقی با outbound link دارد؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

بک لینک بخریم؟ نخریم؟ – وبلاگ حمید طهماسبی

 

شاخص‌های بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری می‌کند – متمم

CTR ,page index و اهمیت آپدیت محتوا – وبلاگ حمید طهماسبی

Conversion Rate Optimization Web Roadmap سایت webmindset

شاخص‌ها در بازاریابی محتوا: نرخ کلیک خوردن یا CTR – متمم

Content Marketing KPIs: A List of best Key Performance Indicators  سایت webmindset

Content Marketing KPIs: What is Branded Keyword  سایت webmindset

Definition of conversion rate and classification of conversion rates سایت webmindset

(CTR (Click Through Rate چیست؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

خیمه دم در سایت رقیب – وبلاگ حمید طهماسبی

رقیب کیست و چگونگی تحلیل آن – وبلاگ حمید طهماسبی

مشتری راغب: تولید Lead در بازاریابی و تبلیغات – سایت متمم

 

پرسونای مخاطب

پنج نوع مخاطب برای کسب و کار (خصوصاً‌ در شبکه های اجتماعی) –روزنوشته‌ها

Content marketing and the traditional buyer persona trap سایت webmindset

شخصیت خریدار یا Buyer Persona چیست؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

تعریف پرسونای مخاطب در بازاریابی محتوا – متمم

 

مدل های درآمدی محتوا

کتاب The Automatic Customer  سایت webmindset

Freemium Business Model: A door to paradise or a road to hell Part I سایت webmindset

Freemium business model and the penny gap سایت webmindset

The all-you-can-eat revenue model for the content providers سایت webmindset

محتوا چگونه تبدیل به پول می‌شود؟ – متمم

Content Strategy: Content Revenue Models – Part II سایت webmindset

Content Strategy: Content Revenue Models – Part I سایت webmindset

 

تست A/B

تست A/B چیست و در بازاریابی محتوا چه کاربردی دارد؟ -متمم

کتاب تجربه کاربر و نرخ تبدیل وبلاگ حمید طهماسبی

 

Landing Page

What is a landing page سایت webmindset

Landing Page Experience: What is it? How to improve it سایت webmindset

A 46-point checklist for landing page design and optimization سایت webmindset

 

Content Curation

What is content curation سایت webmindset

The Smarter Screen سایت webmindset

 

نقشه سفر مشتری

نقشه سفر مشتری و کاربرد آن در بازاریابی محتوا قسمت اول -متمم

نقشه سفر مشتری و کاربرد آن در بازاریابی محتوا قسمت دوم -متمم

نمونه نقشه سفر مشتری در بازاریابی محتوا قسمت سوم -متمم

مطالعه موردی: نسیم برای فروشگاه مانا نقشه سفر مشتری ترسیم می‌کند -متمم

What is customer journey in content marketing? Part I سایت webmindset

Customer journey in content marketing: Why 5-stage model is a better fit سایت webmindset

 

سئو Off page

سری تبلیغات – متمم

Off-Page SEO وبلاگ حمید طهماسبی

رپورتاژ آگهی چیست؟  متمم

محتوای دارای حامی یا اسپانسر چیست؟  متمم

نابینایی در مواجهه با بنرهای تبلیغاتی (Banner Blindness) متمم

 

شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های دیجیتال

What does social mean? a vague yet insightful definition سایت webmindset

کتاب Connected  سایت webmindset

کتاب You are the product سایت webmindset

کتاب The Curve سایت webmindset

کتاب Hooked‌ سایت webmindset

کتاب Tribes سایت webmindset

Social networks are not communities and they’ve never been سایت webmindset

مردم در محتواهای شبکه های اجتماعی به دنبال چه می‌گردند؟ بخش اول –  متمم

مردم در محتواهای شبکه های اجتماعی به دنبال چه می‌گردند؟ بخش دوم – متمم

پلتفرم های اجتماعی و جایگاه آنها در استراتژی محتوای کسب و کارها– متمم

تاریخچه شبکه های اجتماعی و ابرواقعیت جدید –  روزنوشته‌ها

تاریخچه شبکه های اجتماعی –  روزنوشته‌ها

شبکه های اجتماعی: شکل جدید یک ساختار قدیمی-  روزنوشته‌ها

کارخانه داران سرمست، کارگران خواب، کارخانه‌های بیدار-  روزنوشته‌ها

تاریخچه شبکه های اجتماعی و نگاهی به نظافت اجتماعی–  روزنوشته‌ها

اجتماع های شبکه ای یا شبکه های اجتماعی؟-  روزنوشته‌ها

شبکه های اجتماعی و تفاوت آنها با گروه های اجتماعی–  روزنوشته‌ها

سری شبکه‌های اجتماعی – متمم

آینده‌ی سایت‌های خبری ایرانی چه خواهد بود؟–  روزنوشته‌ها

سری تیپ شناسی کاربران دنیای دیجیتال –  متمم

تحلیل شبکه های اجتماعی چیست؟– متمم

تعریف شبکه های اجتماعی چیست؟ – متمم

سری ترول – متمم

 

ایمیل مارکتینگ و خبرنامه

سری ایمیل مارکتینگ – متمم

انواع ایمیلها در ایمیل مارکتینگ – متمم

Rules and tips for writing an effective email newsletter  سایت webmindset

Tips for writing an effective newsletter – Part II سایت webmindset

Tips for writing an effective newsletter – Part III سایت webmindset

How to tweak your E-Newsletter for better conversion rates سایت webmindset

دانلود فایل سنجش و برنامه‌ریزی بازاریابی ایمیلی – وبلاگ سجاد پورحسین

Email Bounce Rate چیست؟ Soft Bounce چه فرقی با Hard Bounce دارد؟ – وبلاگ سجاد پورحسین

کتاب ۲۱ نکته در ایمیل مارکتینگ – سایت کارزار

رادیو مذاکره: حمید محمودزاده و تبلیغات اینترنتی و ایمیل مارکتینگ – روزنوشته‌ها

آمار عددی کمپین‌های ایمیلی در ۲۰۱۶ – نرخ کلیک ، نرخ باز شدن ایمیل و … – وبلاگ سجاد پورحسین

 

Google adwords

SEM چیست و فرق PPC و CPC – وبلاگ حمید طهماسبی

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) – معرفی مفاهیم – متمم

 

موبایل

What are micro-moments سایت webmindset

6 نظر در “۱۲۵ لینک در استراتژی محتوا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.