۳ اشتباه متدوال در تولید محتوا (در سطح وب)

از یک طرف به تولید محتوا علاقه دارم و از طرف دیگر احساس می‌کنم در فضای وب به حدی محتوا تولید کردم که مجاز باشم این  مطلب را با این تیتر بنویسم. چند اشتباه ممکن است در فرایند تولید محتوا اتفاق بیافتد که در ادامه توضیح و تشریح می‌کنم:   ۱- تولید محتوا فقط بخاطر […]

کهنه‌پرستی در استراتژی محتوا

همیشه رسم بر ان بوده  که هر وقت ابزار یا شبکه اجتماعی جدید وارد بازار می‌شود کسب و کارها دوست دارند زود و سریع در آن حضور داشته باشند. مثلاً اگر به برندها نگاه کنیم تصویر زیر برای ما آشنا است. برندی که تلاش کرده در همه‌ی کانال‌های ممکن حضور و فعالیت داشته باشد:   […]

تحلیل سایت ویرگول، نسخه ایرانی Medium (بخش اول)

در شهرها معمولا وقتی یک فروشگاه یا رستوران جدید باز می‌شود جمعیت کثیری از مردم ناگهان به سمت آن هجوم می‌برند و گاهاً صف‌های طولانی تشکیل می‌شود ولی پس از مدتی آب‌ها که از آسیاب افتاد همه سرکار خود باز می‌گردند طوری که انگار آب از آب تکان نخورده و زندگی همچنان به رول خود […]

معرفی سرویس Quill و گزارش‌گیری آسان‌تر از گوگل آنالیتیک

 Narrative Science یک شرکت در شیگاکو آمریکاست که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند حوزه تمرکز این شرکت تولید ماشینی محتوا یا content AI  است     مهمترین محصول این شرکت Quill است که برای تولید خودکار خبر، گزارشهای تجاری و تیتر اخبار استفاده می‌شود. موسساتی مثل فوربس و گروپون و کردیت سوییس از Quill […]

بررسی تکنولوژی‌های سایت: چطور بفهمیم دیگران چه ابزارهایی روی سایت خود نصب کرد‌ه‌اند؟

به نظرم بخشی از تحلیل رقبا در بازاریابی دیجیتال و سئو این نکته است که سایت‌های رقیب چه تکنولوژی‌هایی روی وب سایت خود پیاده سازی کرده‌اند؟ از چه افزونه‌ها و ابزارهایی برای توسعه سایت خود استفاده می‌کنند؟ و به طور خلاصه چه چیزهایی روی وب سایت خود نصب کرده‌اند؟ امروز صبح که حسن کشاورز سوالی […]

۳ کلید میانبر برای وردپرس

 استفاده از میانبرها (shortcut) هم یک کاربر وردپرس را حرفه‌ی نشان می‌دهد و هم در انرژی او صرفه‌جویی می‌کند. این سه میانبر برای من مفید بود: Ctrl + B   برای بولد کردن متن Ctrl + K   برای وارد کردن لینک Alt + shift + j برای جاستیفای کردن و مرتب کردن متن با این روش […]